Friday 20 September 2013

Poftiti la tort !

Va propun un articol dulce-dulce si frumos de tot ! Cine poate rezista in fata unei asemenea combinatii ?!
O galerie de fotografii cu torturi absolut spectaculoase, adevarate opere de arta care ne taie respiratia prin frumusete, eleganta sau inventivitate.
Talentul si pasiunea maestrilor care le-au creat sunt evidente, iar rabdarea si efortul depus trebuie sa fie pe masura produselor finite. Si vorbim despre masuri serioase...imi inchipui ca n-au pus figurine deasupra de teama sa nu li se faca rau de inaltime si sa cada.

Dragi mirese, pentru ca tot suntem in plin sezon al nuntilor, va doriti ceva deosebit, poate un tort care sa ''poarte'' aceeasi rochie de mireasa ca si voi ?! Donna Millington va propune o varianta de tort care ar impresiona cu siguranta toti invitatii.



Sau poate vrei sa arate exact ca tine ...


Nu discriminam pe nimeni, asa ca venim si cu ceva pe gustul mirelui. Americanul de origine italiana, Buddy Valastro, e capabil de orice atunci cand vine vorba de torturi, nu degeaba e supranumit '' Cake Boss''.



Tot imaginatie materializata in delicii





Iata si o serie de superbe torturi de nunta realizate de un cofetar din Kuwait.
























Cred ca e cazul sa revin saptamana viitoare cu un articol despre remedii naturiste impotriva glicemiei si a colesterolului. :))
Pana atunci insa, spuneti-mi care e preferatul vostru !
Eu inca nu am reusit sa decid care imi place cel mai mult. Cred ca ar trebui sa si gust ca sa pot face un clasament!






































No comments:

Post a Comment