Thursday 25 September 2014

Reţeta succesului



Partea II – Practica 

Cam acestea fiind spuse .aş avea nevoie de vreo 10 ore în plus pe zi. Aaa, dar am uitat să includ în calcul o serie de activitaţi precum curăţenie generală periodică, văruit, întâmplări neprevăzute, vizite, programări la medic sau la un salon, cursuri şi alte aspecte care presupun uz de timp şi energie precum bautul a 2l de apa pe zi, cura de detoxifiere etc. Vezi câte am uitat ?! Doar au zis ăştia la TV sa iau gingo-biloba!!! Dar faptul ca ziua e prea scurtă şi viaţa insăsi uneori, nu poate fi o piedica in calea mea spre succes!
Gata cu văicăreala, fac un plan!

Îmi iau balerinii în picioare ca să fiu trendy(cine ar fi zis că aşa ceva va ajunge vreodată să fie la moda?!) şi mă duc pe jos la serviciu. S-ar putea să îmi ia mai mult de o jumătate de oră dar se punea problema că trebuie minim o jumătate de oră de mişcare pe zi deci e in regulă, abia am timp să mai beau şi nişte apă pe drum. Iau şi copilul cu mine ca să-l alăptez sprijinit pe tastatură. In acest fel salvez o grămadă de timp şi bifez şi multe alte cerinte: alăptatul iî public şi pană la o vârstă inaintată a copilului, imaginea mea de mamă/femeie emancipată şi dezinhibată şi în plus, în loc de 3-4 ore petrec 8 cu cel mic. 1-0 pentru mine ca mamă!

Îmi imaginez că initiativa mea îl va impresiona pe şef prin practicitate şi eficienta şi daca el e suficient de bătrân, bogat şi neatrăgător, (matur am vrut să spun, mă scuzaţi!) ar fi o idee să-l iau şi de soţ. Am văzut eu la TV şi prin reviste că aşa se naşte dragostea adevărată şi dezinteresată şi e foarte posibil sa-mi crească brusc şi …talentele, cele muzicale cel mai probabil. Am economisit deja foarte mult timp preţios aşa că îmi rămâne suficient ca să mă fac vedeta (sau ministru - în principiu orice vreau eu) şi să apar la TV ca să-mi exprim critici şi păreri în termeni gen ‘’succesuri’’, ‘’ce prosti sunt unele persoane’’ etc. şi să le ‘’bag telespectatorilor nişte idei cu forcepsul în cap’’.

Este de asemenea demonstrat faptul că şi căsătoria cu un fotbalist îi aduc brusc tinerei doamne o crestere semnificativa a frumuseţii şi a inteligentei. Fenomenul este evident, deşi încă nu a fost demonstrat ştiintiţic modul în care se produce, dar bănuiesc că se fac studii în acest sens.

Toate acestea mă fac să mă relaxez în privinta obligatiei mele de a mai pierde vreme cu lectura şi alte activităţi culturale, deci am mai salvat o ora-două. În timpul ăsta mai bine fac o salata din ‘’hartia verde’’ cumparată de la supermarket pe post de legumă proaspătă, si o stropesc cu zeamă de lămaie modificata genetic. Totul e să arate ca o ikebana şi să dea bine în poza.

Mai trebuie să rezolv problema microorganismelor din perne şi a prafului din casă dar trebuie să am incredere in medicina modernă salvatoare care sigur va inventa şi ne va vinde un vaccin şi împotriva lor, exista de altfel unul pentru orice.

Viaţa de noapte activa şi citatul scris pe oglindă rămân valabile! Mai comprimăm pe ici pe colo, dar la lucrurile serioase nu putem umbla, trebuie să le acordam în continuare timpul şi atentia cuvenite!

Hai că nici n-a fost chiar aşa de greu! Totul e să ştii ce vrei, să nu te lasi îngradită de principii şi moravuri demodate şi să nu pierzi timp preţios prin biblioteci. Doar de atât ai nevoie şi de un pic de noroc şi devii brusc model de urmat pentru o întreagă generatie!


No comments:

Post a Comment